cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

chì sò i vantaghji di taglio laser

Macchine di taglio laser in fibra ottica sò apparsu gradualmente in tutti i cantoni di a nostra vita.Macchine di taglio laser sò principarmenti usati in a trasfurmazioni di lami, a pruduzzione di publicità, utensili di cucina è altre industrie. U taglio laser hè più adattatu per l'industria.Si pò ièssiri usatu a taglià materiali di grande metallu, chì hà assai vantaghji chì altre machini ùn pò currispondenu.In i prughjetti di trasfurmazioni di metalli, certi fattori chjave anu aiutatu à popularizà a tecnulugia di taglio laser.Prima, u taglio laser hà una precisione senza paragone, chì hè un grande vantaghju di a tecnulugia di taglio tradiziunale.Inoltre, u taglio laser guarantisci un rendimentu di prima classe, finu à chì u tagliu pulitu è ​​i bordi più lisci sò necessarii, perchè u tagliu d'energia laser cù un fasciu assai focu pò mantene una tolleranza stretta intornu à l'area di taglio desiderata. , chì sò i vantaghji principali?

 

I vantaghji di laser in fibra nantu à altri tipi di putenza laser

1. U più grande vantaghju: a lumera accoppiata hè diventata una fibra flexible.Questu hè u primu vantaghju di i laser di fibra nantu à l'altri tipi.Perchè a luce hè digià in a fibra, hè faciule fà furnisce a luce à l'elementu focusu mobile.In questu casu, hè assai impurtante per u taglio laser, saldatura è plegamentu di metalli è polimeri.

2. High putenza di pruduzzioni.Questu hè u sicondu vantaghju di i laser di fibra nantu à altri tipi.I laser di fibra anu una zona attiva di parechji chilometri longu è ponu dunque furnisce un guadagnu otticu assai altu.In fatti, ponu sustene a putenza di output continuu à livellu di kilowatt per via di l'altu rapportu superficia-à-volume di a fibra chì permette un rinfrescante efficiente.

3. Alta qualità ottica: I pruprietà di a guida d'onda di a fibra riducenu o eliminanu a distorsione termale di u percorsu otticu, spessu risultatu in un fasciu d'alta qualità limitatu à diffrazione.Taglia compacta: Paragunendu laser di fibra, laser di bastone o di gas di putenza paragunabili, e fibre ponu esse piegate è avvolte per risparmià spaziu.

4. Lower costu di pruprietà.vantaghji 1

In questu casu, a tecnulugia muderna usa laser di fibra per creà apparecchi d'onda acustica di superficia d'alta prestazione (SAW).Questi laser aumentanu u rendiment è u costu di pruprietà più bassu paragunatu à i laser più vechji à u statu solidu.A macchina di taglio laser in fibra pò processà senza distorsioni è hà una bona adattabilità di materiale.Indipendentemente da u materiale, pò esse tagliatu da un prototipu rapidu di precisione una volta cù laser.A so slit hè stretta è a qualità di tagliu hè bona.Pò ottene un layout di taglio automaticu, nidificazione, migliurà a rata di utilizazione di materiale è un bonu benefiziu ecunomicu.

5. Alta qualità di taglio

A causa di u picculu spot laser, alta densità di energia è veloce di taglio veloce, u taglio laser pò ottene una qualità di taglio megliu.L'incisione hè stretta, i dui lati di a slit sò paralleli è a perpendicularità à a superficia hè bona, è a precisione dimensionale di e parti tagliate hè alta.A superficia di taglio hè liscia è bella, è pò ancu esse usata cum'è l'ultimu passu di trasfurmazioni senza machining, è i pezzi ponu esse aduprati direttamente.

 vantaghji 2

6. Perdita bassu

A macchina di taglio laser hà una velocità di taglio veloce, un altu gradu di automatizazione, un funziunamentu faciule è una bassa intensità di travagliu, chì ponu riduce assai a dumanda di travagliu, è à u stessu tempu, a dumanda di consumables hè bassa, in generale.I cunsumatori di ogni ghjornu sò solu gasu è acqua di rinfrescante.Hè ancu senza contaminazione è ecologicu.

 


Tempu di post: 19-sep-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot