cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Chì sò i vantaghji è i disadvantages di u taglio laser

Cum'è u dicenu: ogni munita hà dui lati, cusì u tagliu laser.In cunfrontu cù e tecnulugia di taglio tradiziunale, anche se a macchina di taglio laser hè stata largamente aduprata in a trasfurmazioni di metalli è non metalli, taglio di tubi è pannelli, a maiò parte di l'industrii, cum'è navi, publicità, aria, custruzzione, rigalu è cusì, ùn pò micca evitari. esistenti tramindui svantaghji è vantaghji di taglio laser in u prucessu usu.

I tecnulugii di taglio tradiziunali ponu esse divisi in taglio di fiamma, taglio di plasma, taglio di pistola d'acqua d'alta pressione, macchina di taglio, punzonatrice.

vantaghji di u taglio laser (una macchina di taglio laser)

Chì sò i vantaghji di u taglio laser

1. Paragunatu cù ticnoluggìa dâ taglio tradiziunali, u taglio laser pussedi più accuratezza.A causa di u taglio laser hè cuntrullatu da u software di cuntrollu numericu, pò esse precisu à millimetru.Hè difficiuli per certi modi tradiziunali di taglio, soprattuttu presenta novi esigenze per a precisione di e tecnulugia di taglio chì a maiò parte di l'industrii taglianu sempre forma regulare o irregulare avà.Per esempiu, a cisatrice pò cutà materiali longu, ma solu pò esse usata in taglio lineale.

2.The laser cutter travaglia cù laser high-energia, chì face si tagliata più veloce chè fiamme o taglio acqua.È u chiller d'acqua pò mantene a temperatura di u generatore laser è a testa di taglio laser per assicurà chì u cutter laser travaglia in permanenza.In più, hè equipatu di famosu controller è software, i travagliadori ghjucanu principalmente un rolu di aghjustà è osservà.

3.Most di laser cutter opera cun controller, si reduce rate error è hè bonu per cresce u rate usu Material.In una certa misura, u taglio laser evita i rifiuti di materiali inutili.

4.Due à u trattu di laser, taglio laser vi purtari supiriuri qualità, superficia tagliata leveler è ùn pruvucarà distrughjini è deformazione.È raramente genera rumore è inquinanti, questu hè ancu un mutivu impurtante chì hè più famosu in u mondu sanu.

5.Most machini taglio applicata cù laser appena spende menu soldi in riparazione.

svantaghji di taglio laser- taglio tubu laser

Chì sò i disadvantages di taglio laser

In una parolla, i disadvantages di taglio laser mostranu principarmenti u limitu di i materiali, u gruixu di i materiali di travagliu, u costu di compra caru.

1.different da taglio pistola acqua è taglio fiamma, metalli cum'è alluminiu, ramu, è metallu raru vi influenzari la vita di machine à taglio laser è forsi spende più soldi.Hè perchè a lunghezza d'onda di elli riflette a maiò parte di u laser.

2.Usually, u gruixu di u travagliu di taglio laser hè limitata quandu vi aduprà taglio laser.Per esempiu, assai macchina di taglio laser bassu putenza appena ponu taglià materiali thinner cà 12 mm.Per cuntrastu, u taglio di l'acqua pò cutà i materiali chì u grossu più pesante di 100 mm, però, genera più inquinanti.

3.Normally, a macchina di taglio laser hè caru.Laser cutter chì hè 1kw sempre spende migliaia di dollari.Sè vo vulete taglià aluminium, ramu, metalli rari o materiali pisanti, vi tocca à cumprà machini cu supiriuri putenti o rimpiazzà parti di lu, per esempiu, u generatore laser o testa taglio laser.

taglio laser vantaghji è disadvantages-cnc cutter bordu laser

Duvemu analizà i vantaghji è i disadvantages di taglio laser in cuscenza.Cù u sviluppu di a tecnulugia è u mercatu, taglio laser sarà migliuratu cuntinuu.E crede chì serà populari in u mercatu futuru è intornu à i nostri clienti.Tuttavia, ùn importa micca u mudellu chì vulete cumprà, dipende principalmente da a vostra situazione attuale.

Tutti i nostri machini pruduciutu da a più alta qualità, à u listessu tempu, vi derà un serviziu megliu.Per piacè crede in noi è benvenuti à cuntattà cù LX International Trading Co., Ltd.


Tempu di Postu: 25-Jan-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot