cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

I vantaghji di a macchina di taglio laser di metallo cnc

Attualmente,macchina di taglio laser di metalli cnchè largamente utilizatu in l'industria di i metalli, micca solu in a fabricazione di l'automobile, l'attrezzatura di fitness, a machina di custruzzione, l'apparecchi di cucina, a trasfurmazione di l'acciaio, a machina agricula, a lamiera per l'apparecchi domestici, a fabricazione di ascensori, a decorazione di casa, a trasfurmazioni di publicità è ancu in l'aerospaziale.

A macchina di taglio laser di fibra ottica fabbricata da LXSHOW Laser Co., Ltd. in Jinan, Cina, impiega una struttura di saldatura integrale per a macchina utensile, traversa è bancu di travagliu.Sicondu u metudu di trattamentu standard di a grande macchina utensile, l'annealing di stress hè realizatu dopu a finitura precisa è poi u trattamentu di l'invecchiamentu di vibrazione hè realizatu.chì pò eliminà cumplettamente u stress di saldatura è u stress di trasfurmazioni, cusì chì a macchina pò mantene una forza alta, alta precisione è senza deformazione durante l'usu normale per 20 anni.a trave trasversale mobile adopta un quadru d'alta precisione impurtatu è un rail di guida drittu, chì presenta una trasmissione liscia è una alta precisione di travagliu.L'assi X, Y è Z sò servomotori giapponesi impurtati cù alta precisione, vitezza, grande torque, grande inerzia, prestazione stabile è durable, chì ponu assicurà l'operazione à alta velocità di tutta a macchina.

nutizie

Chì sò i vantaghji di una macchina di taglio di fibra laser nantu à altre macchine di taglio?

 

  1. A.Bona qualità di taglio.A causa di u picculu spot laser è l'alta densità di energia, a macchina di taglio laser pò ottene una qualità di taglio megliu una volta.A slit di taglio di taglio laser hè generalmente 0,1-0,2 mm, a larghezza di a zona affettata da u calore hè chjuca, a geometria di a slit hè bona, è a sezione trasversale di a slit di taglio presenta un rectangulu relativamente regulare.A superficia di taglio di a pezza di taglio laser ùn hà micca bave, è a rugosità di a superficia Ra hè generalmente 12,5-25 μm.U taglio laser pò ancu esse usatu cum'è l'ultimu prucessu di trasfurmazioni.In generale, a superficia di taglio pò esse saldata direttamente senza reprocessing, è i pezzi ponu esse aduprati direttamente.nutizieB. Velocità di taglio veloce.U taglio laser hè più veloce è più efficace.A rata di cunversione fotoelettrica hè alta, chì pò ghjunghje à duie volte quella di diossidu di carbonu.Inoltre, hà vantaghji in u tagliu di foglia di metallo.Per esempiu, aduprendu una putenza laser 3KW, a vitezza di taglio di l'acciaio 1mm pò esse altu cum'è 20m / min, a vitezza di tagliu di l'acciaio di carbone di 10mm di spessore hè 1.5m / min, è a vitezza di taglio di l'acciaio inox di 8mm di spessore hè 1.2m /. min.A causa di a piccula zona affettata da u calore è a poca deformazione di u travagliu durante u taglio laser, ùn pò micca solu salvà l'attrezzi, ma ancu risparmià u tempu ausiliariu cum'è a stallazione di l'attrezzi.
  2. C. Adatta per trasfurmà pezzi grossi di prudutti.U costu di fabricazione di muffa di i prudutti à grande scala hè assai altu, ma u processu laser ùn hà micca bisognu di stampi, è u processu laser evita cumplitamenti a caduta formata quandu u materiale hè punzonatu è tosatu, chì pò riduce assai u costu di produzzione di l'impresa è migliurà. u gradu di u pruduttu.
  3. D. Clean, sicuru è pollution-free.Bassu rumore, bassa vibrazione è senza contaminazione durante u taglio laser migliurà assai l'ambiente di travagliu di l'operatori.
  4. E. Non suscettibile à l'interferenza elettromagnetica.A cuntrariu di l'elaborazione di u fasciu di elettroni, u processu laser hè insensibile à l'interferenza elettromagnetica è ùn hà micca bisognu di un ambiente di vacuum.

Tempu di post: Jul-27-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot