cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Passi di funziunamentu di u taglio laser di metallu

Cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia laser, l'appiecazione di l'equipaggiu laser in a produzzione industriale hè diventata di più in più larga, è ponu processà diversi materiali metallici, cum'è l'acciaio inossidabile cumuni, l'acciaio di carbonu, a lega d'aluminiu è altri materiali.À u listessu tempu di cunvenzione, l'efficienza è a qualità di u prucessu di produzzione sò ancu migliurate, è porta ancu più benefici ecunomichi à l'impresa.L'usu currettu di u cutter laser di metallo hè ancu assai impurtante per allargà a vita di l'equipaggiu è migliurà l'efficienza di u travagliu di a macchina.A macchina di taglio laser super di Han Oghje, u fabricatore introduverà i passi di l'usu di a macchina di taglio laser in fibra di metallo.

33

À a superficia, utilizendu una macchina di taglio laser di fibra solu bisognu di appughjà u buttone ligeramente per processà u pruduttu desideratu, ma per fà u travagliu di a macchina in modu efficace, duvemu ancu ottimisà l'operazione.In ultimamente, u prucessu di funziunamentu specificu hè u seguitu:

1. Alimentazione

Prima selezziunà u materiale per esse tagliatu, è mette u materiale metallicu lisu nantu à a tavola di tagliu.A piazzamentu stabile pò evità u jitter di a macchina durante u prucessu di taglio, chì affetterà a precisione di taglio, per ottene un effettu di taglio megliu.

2. Verificate u funziunamentu di l'equipaggiu

Aghjustate u gasu ausiliariu per u tagliu: selezziunate u gasu ausiliariu per u tagliu secondu u materiale di u fogliu trasfurmatu, è aghjustate a pressione di gasu di u gasu di tagliu secondu u materiale è u grossu di u materiale trattatu.Per assicurà chì u tagliu ùn pò esse realizatu quandu a pressione di l'aria hè più bassu di un certu valore, per evità danni à a lente di focalizazione è danni à e parti di trasfurmazioni.

3. Import drawings

Operate a cunsola, inserite u mudellu di taglio di u produttu, è u spessore di u materiale di taglio è altri paràmetri, dopu aghjustate a testa di taglio à a pusizione di focu adattata, è poi riflette è aghjustate u centru di l'ugello.

4. Verificate u sistema di rinfrescante

Cumincià u stabilizzatore di tensione è chiller, stabilisce è verificate s'ellu a temperatura di l'acqua è a pressione di l'acqua sò nurmali, è s'ellu currispondenu à a pressione di l'acqua è a temperatura di l'acqua necessaria da u laser.

5. Start cutting cu laser cutter metallu

Accende u generatore di laser in fibra prima, poi principia u lettu di a macchina per inizià a trasfurmazioni.Durante u prucessu, duvete osservà a situazione di taglio in ogni mumentu.Se u capu di tagliu pò scontru, u tagliu serà suspesu in u tempu, è u tagliu continuarà dopu chì u periculu hè eliminatu.

Ancu s'è i cinqui punti sopra sò assai brevi, in u prucessu di funziunamentu propiu, ci vole assai tempu per praticà è familiarizà cù i dettagli di ogni operazione.

34

Dopu à a macchina di taglio laser di fibra hè usata, hè necessariu di chjude a macchina per riduce u fallimentu di u laser di fibra è cresce a vita di serviziu di a macchina.L'operazioni specifiche sò i seguenti:

1. Spegni u laser.

2. Spegne u chiller.

3. Spegne u gasu è scaricate u gasu in u pipeline.

4. Aumentà l'asse Z à una altezza sicura, spegne u sistema CNC, è sigilla a bocca cù cola trasparente per impedisce a polvera di contaminazione di a lente.

5. Pulite u situ è ​​arregistrà u funziunamentu di a macchina di taglio laser di fibra per un ghjornu.Se ci hè un difettu, deve esse arregistratu in u tempu per chì u persunale di mantenimentu pò fà diagnosi è mantenimentu.

In u prucessu di usu di u laser cutter di metallu, sè vo avete qualchì quistione, pudete cunsultà LXSHOW LASER in linea in ogni mumentu, è avemu tecnichi prufessiunali per aiutà à risponde à e vostre dumande.


Tempu di post: 29-jun-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot