cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Macchina di taglio laser di metalli in vendita à un prezzu accessibile

Nurmalmenti, a macchina di taglio laser di metallu hè divisu in tubu è taglio bordu.È per via di diversi mudelli di taglio laser di fibra, u prezzu di a macchina di taglio di metalli laser hè diversu.Tuttavia, ùn importa ciò chì metallu vo vulete taglià, tutti noi vi ponu furniscia macchina adattatu, per esempiu, cutter tubu prufessiunale, cutter bordu prufessiunale, è mischjà cutter.È vi daremu un prezzu raghjone.

Se vulete truvà una macchina per u tagliu di tubu è di tavola, a LX3015F hè una scelta brillanti.Soddisfà a maiò parte di u travagliu di taglio di metalli è non metalli, taglio di tubi è pannelli.Per esempiu, ferru, azzaru di carbone, inox è aluminiu, legnu, plastica è altri materiali.Sè vo avete da sviluppà in l'industria di l'attrezzi di cucina, l'industria di l'equipaggiu di fitness o l'industria di l'edilizia, u 3015F hè ancu adattatu.Avà, hè famosu in i nostri onorevoli clienti.

prezzu di taglio laser di lx3015f

Features è Vantaghji di a macchina di taglio laser di metallu

1.Hè cuncepitu da ingegneri di talentu

2.Lettu di travagliu d'aluminiu di l'aviazione assicura chì u funziunamentu lisu è flexible

3.U controller di Bochu Fscut2000 pò esse amparatu facilmente è vi daremu struzzioni per aiutà à capisce u più prestu pussibule.

4.L'efficienza di a testa di taglio laser Ospri o AM200S hè bè, sicuru, pudete rimpiazzà altri mudelli

5.The Hiwin rails è YYC gears assicurà chì guidà cun efficienza più altu

6.There sò S & A, Tongfei, è Hanli chiller d'acqua pò esse sceltu, chì ponu mantene a temperatura di a testa di taglio laser è generazione di laser per assicurà a vita di travagliu di u laser cutter LX3015F.

7.It sustegnu più di 100 lingue

8.A lunghezza di a linea di taglio hè 10m, se avete bisognu di una linea più longa per piacè diteci, l'allargemu per voi.

U prezzu di a macchina di taglio di metalli laser hè assequible-lx3015f

U prezzu di a macchina di taglio laser di metalli
U prezzu di LX3015F dipende principarmenti da differente putenza, differente mudellu di taglio laser è cumpunenti differente.Pudete ottene unu à un prezzu di parechji mila dollari.In generale, una putenza più alta, cunfigurazioni più altu significa prezzu più altu.È sè vo vulete una macchina persunalizata, duvete riempie a diferenza di prezzu.

L'applicazioni di a macchina di taglio laser in fibra
Metal: per esempiu, alliage, ferru, è ferru di carbone.avà, sò largamente appiicata in a maiò parte di l'industrii, u cutter laser pò finisce u travagliu di taglio dopu paràmetru stabilitu.Ma, l 'effettu sarà influinzatu s'è vo applicà u laser cutter per aluminium, ramu è altri materiali di metallu raru, perchè sò tutti appartene à altu materiale riflettente.Sutta la circustanza, u generatore laser Night pò scioglie stu prublema effittivamenti.

macchina di taglio laser di metallu- fengmian

Chì serviziu pudemu furnisce
A Garanzia di tutta a macchina cumpresu u generatore laser hè di 3 anni eccettu i consumabili
Mantenimentu per tutta a vita gratuitu eccettu bisognu di pezzi novi.
Corso di furmazione gratuitu in a nostra pianta.
24 ore di serviziu in linea è email si avete qualchì problema durante u vostru usu.Pudemu furnisce un visor di squadra / whatsapp / wechat o skype cù cam finu à chì tutti i vostri prublemi sò risolti.
Fornite servizii tecnichi porta à porta cù 5 ghjorni gratuiti (Avemu ingegneri internaziunali prufessiunali per offre l'installazione di a macchina è a manutenzione) se i clienti paganu i carichi di u bigliettu.

Cumu duvete cuntattate cun noi
Sè vo avete dicisu di vulè unu o vi nni jemu a sapiri di più circa machine à taglio laser metallu, forsi vi pò dì à noi u vostru indirizzu di e-mail o u vostru numeru di telefonu.Contatteremu cun voi u più prestu pussibule è furnisce un prezzu bellu per voi.


Tempu di Postu: 25-Jan-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot