cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

LXSHOW hà fattu u so debut in METALLOOBRABOTKA 2023 Exhibition cù Macchine per taglio laser in metallo

nutizie

E macchine di taglio laser di metalli LXSHOW è a macchina di pulizia laser anu fattu u so debut in a mostra METALLOOBRABOTKA 2023 u 22 di maghju, chì hè una fiera di punta in l'industria di l'utensili è a tecnulugia di metallu.

 

Presentatu da EXPOCENTRE, cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu Russu, METALLOOBRABOTKA 2023 hà iniziatu u 22 di Maghju à l'Expocentre Fairgrounds, Mosca, Russia, cù più di 1000 espositori da 12 paesi è più di 36000 visitatori da l'industria di l'utensili à a metallurgia. tecnulugia per a costruzione di macchine, industria di difesa, aviazione, aerospaziale, costruzione di macchine pesanti, fabricazione di materiale rotabile, ingegneria di petroliu è gasu, metallurgia, centrale elettrica, robotica industriale è automatizazione.

 

Creatu per risponde à a crescente dumanda per l'industria di u metalworking, questu avvenimentu annuale, chì hè pensatu per purtà suluzioni per i fabricatori domestici è stranieri di prudutti di macchine utensili, hè a più grande fiera cummerciale in l'Europa di l'Est in l'industria di e macchine utensili è a tecnulugia di u metalworking.

 

"Metalloobrabotka 2023 hà dimustratu una volta di più per esse una fiera cummerciale di punta in Russia in l'industria di l'utensili è di i metalli. Più di 1000 cumpagnie da 12 paesi anu assistitu à questu spettaculu, 700 di i quali sò di Russia", disse Sergey Selivanov à a ceremonia di apertura, u Primu Vice Direttore Generale.

 

Hà aghjustatu, "L'esibizione quist'annu hà vistu un 80% più altu di l'assistenza cumparatu cù l'annu passatu. Avemu tornatu à u livellu pre-pandemia in 2019, malgradu u fattu chì tutti i fabricatori di l'Europa Occidentale ci anu lasciatu. Questa fiera hà accoltu 1000. espositori da 12 paesi, più di u 70% di i pruduttori chì venenu da Russia. U primu ghjornu solu, 50% più prufessiunali eranu prisenti cà 2022 ".

 

Secondu Khairula Dzhamaldinov da u Dipartimentu di l'Ingegneria di l'Edificiu di Macchine Utensili è Ingegneria di Investimenti di u Ministeru Russu di l'Industria è u Cummerciu, sia l'industria di a macchina è l'industria di difesa, cum'è i settori chjave di l'ecunumia, ghjucanu un rolu significativu in a sicurità è u sviluppu naziunale.

LXSHOW Metal Cutter Machines à a mostra

LXSHOW hà participatu à questa fiera da u 22 à u 26 di maghju, in a quale avemu mostratu e soluzioni laser avanzate, cumprese e nostre macchine di taglio laser in metallo: 3000W LX3015DH è 3000W LX62TN, è 3000W tri-in-una macchina di pulizia laser.

 

LXSHOW hà mostratu a macchina di pulizia laser ibrida trè in una: Cum'è unu di i mudelli più populari in e nostre famiglie di pulizia laser, questa macchina tri in una 3000W risponde à e vostre esigenze per funzioni integrate: pulizia, saldatura è taglio.

nutizie

LXSHOW hà esibitu a macchina di taglio laser di tubu 3000W LX62TN: Questa macchina di taglio di tubu laser di alimentazione semi-automatica hè custruita apposta per risponde à a dumanda di i clienti per una produzzione di altu volume grazia à u so sistema di carica semi-automaticu. hè dispunibule cù una putenza laser in fibra chì varieghja da 1000W à 6000W.

nutizie

LXSHOW hà ancu mostratu u 3000W 3015DH: Questa macchina di taglio laser di lamiera raggiunge una velocità di 120m / min, una accelerazione di taglio di 1.5G, è una precisione di posizionamentu ripetuta di 0.02mm. Hè dispunibule cù una putenza laser in fibra chì varieghja da 1000W à 15000W.

nutizie

LXSHOW hè un fornitore di macchine di taglio laser di punta da a Cina, cù u nostru squadra di vendita prufessiunale in u spettaculu per furnisce servizii eccellenti à i clienti. Continueremu à mostrà e nostre macchine di taglio laser in fibra innovativa è a macchina di pulizia laser à a mostra MTA Vietnam 2023 chì serà face u so debut in lugliu.


Tempu di post: May-27-2023
robot
robot
robot
robot
robot
robot