cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

LXSHOW à a Fiera di BUTECH cù i prezzi assequibili di a macchina di taglio laser di metalli

U 16 di Maghju, inseme cù altre marche di u mondu chì rapprisentanu a machina, presentemu a nostra tecnulugia laser à un prezzu accessibile per a macchina di taglio laser di metalli.
1
BUTECH 2023 principia u 16 di Maghju à u Busan Exhibition & Convention Center in Busan City.Questu avvenimentu di quattru ghjorni hè un'uppurtunità di prisentà i machini pruposti da e nostre cumpagnie. Cum'è un fabricatore di cutter laser cinese, avemu statu un participant attivu in tutti i tipi di cummerciu. fieri, perchè credemu chì ci permettenu di stabilisce una relazione più stretta cù i clienti di tuttu u mondu.

Vantendu una presenza più alta paragunata à a mostra 2021, BUTECH, cum'è unu di l'avvenimenti principali in l'industria di a machina, hà attiratu 74128 visitatori è quasi 653 espositori chì coprenu 35019 metri quadrati di spaziu di mostra. In 2021, sta fiera biennale hà accoltu 371 espositori è 4624 assistenti. Quist'annu, i participanti è l'espositori da tuttu u mondu anu mostratu ancu più entusiasmu à a mostra.
2
Cum'è duie altre manifestazioni annuali Metalloobrabotka 2023 è MTA Vietnam 2023, chì si terrà u 22-26 di maghju è u 4-7 di lugliu di questu annu, a fiera BUTECH hè una grande vetrina chì offre à i clienti l'uppurtunità di cunnetta cù espositori in l'industria di a machina cumpresa l'automobile, custruzzione navale, macchina arnesi, energia, tecnulugia ambientale, etc.
3

Chì LXSHOW vi prupone durante u spettaculu cù i prezzi più favurevuli di a macchina di taglio laser di metalli?

U stand (C07) hè situatu in Hall 1, chì mostra e nostre macchine, cumprese a nostra macchina di taglio laser di lamiera LX3015DH, macchina di taglio laser di tubi LX62TN, macchina di pulizia 3 in 1 è macchina di saldatura laser Reci air cooler. eccitazione durante u spettaculu.

Questa fiera si concluderà u 19 di Maghju cù un grande successu è hà dimustratu un successu clamoroso per a nostra cumpagnia, postu chì avemu stunatu i visitatori cù i nostri prudutti d'avanguardia. l'entusiasmu, assicurendu chì ogni visitatore riceve servizii prufessiunali è puntuali.Attraversu u nostru cuncepimentu di stand, i prudutti d'avanguardia è l'interazione attiva cù i clienti, avemu fattu u nostru debut cù presentazioni indimenticabili. Queste presentazioni ùn anu micca solu mostratu a nostra sperienza in l'industria laser, ma ancu stabilitu LXSHOW cum'è un attore di punta in questa industria, rinfurzendu ancu più. a nostra reputazione in u mondu.

4

LXSHOW hè un principale produttore cinese di taglio laser di sistemi laser chì integranu sistemi di taglio innovatori, è ancu una tecnulugia di saldatura è pulizia di punta.Avemu fieru di a nostra tecnulugia laser d'avanguardia, servizii prufessiunali è i prezzi più favurevuli di a macchina di taglio laser di metalli. Tutti i nostri clienti parlanu assai di a qualità di i nostri prudutti è servizii. I nostri venditori sò à a so dispusizione per risponde à qualsiasi quistione chì ponu. avè nantu à e nostre macchine.

Inoltre, per duie altre fiere, chì saranu lanciate in Mosca è a cità di Hi Chi Mihn, LXSHOW serà presente per mette in risaltu l'innuvazioni sviluppate da a nostra cumpagnia in l'industria laser. Spergu di vedevi quì!


Tempu di post: May-20-2023
robot
robot
robot
robot
robot
robot