cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Laser cutting machine mercatu _LXSHOW laser è taglio

Hè infurmatu chì in l'ultimi anni, l'equipaggiu di laser è di taglio anu rimpiazzatu gradualmente l'utensili di a machina tradiziunale.Cù u rapidu sviluppu di l'industria di manifattura di China è l'aghjurnamentu di a tecnulugia di fabricazione industriale tradiziunale, a vendita di set cumpleti di equipaghji di taglio laser sò state guidate, è u mercatu di macchine di taglio laser di fibra hè ancu in espansione.L'attrezzatura di taglio laser rimpiazza gradualmente l'utensili di a machina tradiziunale, è hè stata applicata in una gamma più larga di campi.

Cù l'espansione cuntinuu di u mercatu di taglio laser in fibra, parechji tippi di laser è macchine di taglio emergenu in l'infinitu, cum'è a macchina di taglio di taglio laser è a macchina di taglio di tubu laser, chì sò cumuni in u mercatu di taglio laser.

In l'ultimi decennii, u mercatu di e macchine di taglio laser hè ancu fattu un prugressu cuntinuu.L'industria di u laser è di taglio hà sperimentatu u migliuramentu di a qualità di u materiale di taglio, u grossu, a putenza è l'efficienza in diverse tappe, chì hà purtatu una velocità di taglio più alta è un livellu di qualità à e macchine di taglio laser d'oghje, a capacità di taglià metalli sottili è grossi, è l'usu di l'utilizatori. dumanda di trasfurmà l'acciaio è l'aluminiu à u stessu tempu nantu à u stessu equipamentu.

Cù l'aghjurnamentu cuntinuu di u mercatu di taglio laser machine.Laser è taglio machine pò taglià ogni tipu di materiali da azzaru à plastica cun precisione assoluta.

U mutivu perchè u mercatu di e macchine di taglio laser hè in espansione hè chì u laser è a macchina di taglio hè un strumentu di fabricazione impurtante per a fabricazione di parti geometriche cumplesse in macchine utensili, automobili, elettronica di cunsumu è altre industrii di fabricazione.

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia è l'arrivu di l'equipaggiu avanzatu, u mercatu di e macchine di taglio laser cuntinueghja à espansione, è a macchina di taglio laser hè ancu appiicata à u campu di l'assistenza medica.

In seguitu, avemu da presentà un laser di fibra di grande dimensione è una macchina di taglio lx12025l da Jina Lingxiu Laser equipment Co., Ltd.

13

Prima, u disignu di cuntrastu verde è biancu hè aduttatu da l'apparenza per creà un appellu visuale simplice

In siconda, a gamma di putenza di sta macchina di taglio è laser di fibra hè 1000w-20000w, chì risponde à a selezzione di diversi laser di fibra di putenza è macchine di taglio da diversi gruppi di clienti.

In terzu, sfarente da u laser cumuni è e macchine di taglio in u mercatu di e macchine di taglio laser, u laser in fibra lx12025l è a macchina di taglio adopta un lettu di saldatura di piastra pesante segmentata, chì hè cunvene per u disassemblamentu è l'assemblea.Puderà facilmente rializà u trasportu di cuntainer è risolve cumplettamente u prublema di difficultà consegna di u cummerciu esteru à grande scala.È u corpu principale di u lettu hè cumplettamente indipendente da a piattaforma di taglio, chì risolve perfettamente u prublema di deformazione di u riscaldamentu di a macchina di taglio di u lettu.In più, Lingxiu laser sustegnu persunalizazione massa, fin'à 3.5m * 30m.À u listessu tempu, sustene l'estensione è l'estensione di furmati di u cliente più tardi.Per esempiu, a compra di lx12025l in u stadiu iniziale pò aumentà una parte di u costu in u stadiu più tardi.U furmatu di pruduzzione hè 16025/20025, etc. U pianu di taglio adopra u disignu modulari di cumpunenti di lame è supportu multi-puntu di piastra grossa, chì hà un rendimentu di cuscinettu più altu è riduce u costu di mantenimentu è di rimpiazzamentu dopu.Lx12025l adotta a prutezzione di cortina di luce per impedisce chì u gantry si scontra cù i travagliadori.

14

In seguitu, a mità di a piattaforma lx12025l hè supportata da platti grossi.Dopu a carica, a carica di u piattu agisce direttamente nantu à u lettu sanu.A carica tutale di tutta a macchina hè duie volte quella di e macchine currispundenti in a stessa industria.À u listessu tempu, u supportu di a piastra hà i vantaghji di una piccula zona di riscaldamentu è una grande zona di rinfrescante, chì ponu megliu evità a deformazione di u riscaldamentu di a piattaforma.

Infine, se pensa à cumprà un laser in fibra è una macchina di taglio, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot