cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Quantu costa una macchina di taglio laser?

A macchina CNC di taglio laser di metalli pò furnisce à e cumpagnie un metudu veloce è efficiente di taglio è incisione di metalli.In cunfrontu cù altre macchine di taglio, e macchine di taglio laser anu e caratteristiche di alta velocità, alta precisione è alta adattabilità.À u listessu tempu, hà ancu e caratteristiche di una piccula zona affettata da u calore, una bona qualità di a superficia di taglio, una bona verticalità di u bordu di fessura, un tagliu liscia è un cuntrollu automaticu faciule di u prucessu di taglio.

Laser ponu taglià a maiò parte di metalli, materiali non-metallici, materiali sintetici, etc. In particulare materiali super duru è metalli rari chì ùn ponu micca esse trattati da altri cutters.A macchina di taglio laser ùn hà micca bisognu di un muffa, cusì pò rimpiazzà certi metudi di punching chì necessitanu stampi cumplessi è grandi, chì ponu accurtà assai u ciculu di produzzione è riduce i costi.

Per via di sti vantaghji, a macchina di taglio laser rimpiazza gradualmente u metudu tradiziunale di blanking di fogli di metallu è hè largamente utilizata in diversi campi di manifattura industriale. 

Allora, quantu costa una macchina di taglio laser? 

Diversi tipi, putenzi diffirenti, è modi diffirenti di macchine di taglio laser anu prezzi diffirenti.Se pensa à taglià metalli è altri materiali grossi, avete bisognu di una putenza più altu ch'è di taglià materiali magre.In generale, u più altu u putere, u più altu u prezzu di a macchina.

U tipu di macchine di taglio di metalli include taglio di lamiera simplice, taglio di tavola di scambiu, macchine di taglio semi-copertu è macchine di taglio full-cover.In cortu, u più funzioni è sicurità a macchina hà, u più altu u prezzu di a macchina.

 macchina 1

Cutters laser di metallu pò varià da $ 10,000 à $ 250,000 (o più)!I cutters laser di metallu di prezzu pò trattà di prughjetti più grossi è più chjuchi.Ma per una applicazione cummerciale standard più altu, avete bisognu di un cutter laser di metallo chì prubabilmente superà i $ 20,000.Di sicuru, a macchina di taglio laser di taglio di metalli di prezzu altu pò processà tramindui metalli è tubimacchina 2. 

Chì ghjè u costu di una macchina di taglio laser?

U costu-efficacità di l'acquistu di una macchina di taglio laser di metallo è l'applicà à u campu di a produzzione di metalli hè in realtà assai altu.Per u taglio di piastra sottile, a macchina di taglio laser pò rimpiazzà a macchina di taglio laser CO2, punzonatrice CNC è tagliatrice, etc. U costu di tutta a macchina pò esse equivalente à 1/4 di taglio laser CO2 è 1/2 di punzonatrice CNC. .Ci sò parechji pruduttori di taglio laser di bassa putenza in Cina.I machini di taglio chì pruducenu sò prezzu bassu è di bona qualità, chì ponu risponde à i bisogni di produzzione.

Inoltre, u prezzu bassu di usu di a macchina di taglio laser hè u so vantaghju maiò.A machina di taglio laser usa un laser solid-state YAG, è i consumabili principali sò l'energia elettrica, l'acqua di rinfrescante, u gasu ausiliariu è i luci laser, è u prezzu mediu oraria di questi consumables hè assai bassu.U taglio laser hà una velocità di taglio veloce è alta efficienza.A vitezza massima di taglio di una macchina di taglio laser di solitu per u tagliu di l'acciaio di carbonu ordinariu hè 2 m / min, è a vitezza media hè 1 m / min, escludendu u tempu di trasfurmazioni ausiliari, u valore mediu di output per ora pò esse più altu di deci. volte u costu di consumables.

Inoltre, u costu di mantenimentu di seguitu di a macchina di taglio laser hè bassu, a so struttura simplice, u funziunamentu convenientu è u funziunamentu stabile, tuttu porta à u costu di mantenimentu bassu, è pò ancu risparmià assai costi di travagliu.


Tempu di post: 15-aug-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot