cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Macchina di taglio laser in fibra CNC di alta prestazione per u taglio di pannelli in vendita

Vulete truvà una macchina di taglio laser in fibra CNC per usà in u tagliu di tavule metalliche o non metalliche?Forse pudemu furnisce ciò chì vulete.

A nostra sucietà produce tippi di mudelli di macchina di taglio laser in fibra, cumpresu cutter speciale di bordu.U LX3015p hè un cutter laser in fibra CNC d'alta energia prodottu da noi, è hè principalmente utilizatu in tutti i materiali di taglio di bordu.U so spaziu di travagliu hè 1.5 * 3m, hè dotatu di u famosu controller Bochu, a putenza di u generatore hè da 3kw à 12kw, è a velocità massima di corsa hè 120m ogni minutu.Se vulete una efficienza più alta, ùn vi lasciarà micca.

macchina di taglio laser fibra-fengmian

Si travaglia sottu à u controller, laser high-energy u travagliu nantu à i materiali chì vo vulete taglià à u so puntu di fusione o puntu di ebollizione, à u listessu tempu, u gasu altu prissioni porta i metalli chì esistenu in statu funnu o statu gaseous.Cù u muvimentu di a testa di taglio laser, u travagliu di taglio finitu.

Caratteristiche è vantaghji di a macchina di taglio laser in fibra CNC LX3015P

1.we pò pruducia in particulare una taglia taglia spiciali per voi.

2.an tavula scambiu pò esse aumentatu s'è vo vulete più altu efficienza di travagliu.

3.there hè una scatula fora di lu, à prevene per pruvucannu a mala contaminazione è fà un ambiente di travagliu più sicuru.Inoltre, s'ellu hà più esigenti standard di prutezzione ambientale in u vostru paese, pudete cumprà un purificatore d'aria separatamente.

4.there sò dui luci in a scatula, è dopu chjude a scatula, pudete cunnosce u prucessu da una camera.

5.the sistema di cuntrollu hè unu di i parti cchiù mpurtanti, u controller avemu sceltu hè Bochu, chì hè cuntrullata da toccu manu è hè facile à capisce, è instructions, è video dinù esse furnitu.

6.the LX3015p furnitu cù scatula di cuntrollu siparati.

7.Ospril cutting head hà una precisione più altu.

8.U rail è l'ingranaggi ponu fà curriri più veloce è più flexible.

9.Rotary vi sustene u so operazioni megliu.

L'applicazioni LX3015P di altu rendiment

Hè principarmenti usatu in taglio di bordu di metallu, taglio di bordu di legnu, tagliu di bordu di plastica, etc. In particulare, pò esse megliu in l'area di taglio di bordu di metalli pesanti.Pò esse largamente appiicatu in l'industria di trasfurmazioni di metalli, l'industria di i materiali di custruzzione, l'industria di l'automobile, l'industria di publicità, l'industria navale è cusì.

macchina di taglio laser in fibra cnc Area di travagliu internu

Perchè sceglie a nostra pruduzzione

Unu di i mutivi hè chì avemu un cuntrollu strettu è una gestione, tutti i nostri cutter laser in fibra CNC sò cuncepiti da i nostri brillanti ingegneri, pruduciuti è pruvati da u nostru travagliu attentu.

L'altru mutivu hè chì vi furniremu un serviziu perfettu:

1.We vi darà u nostru cunsigliu sinceru per quale macchina hè più preferibile à voi
2.We darà furmazione in linea gratuitu, in fabbrica o in u vostru locu
3.We vi derà 2 anni di garanzia senza mantenimentu
4. Avemu da furnisce persunalizatu è OEM dispunibule,
5.Avemu u megliu prezzu chì bassu 95 fornitore percentuale

Semu LXSHOW LASER, per piacè cuntattateci cun noi sè vo vulete veramente una macchina di taglio laser in fibra CNC per taglià pannelli metallici o non metallici, in particulare pannelli di metalli pesanti, u LX3015P hè bè.Se ùn site micca u mudellu chì avete bisognu, cuntattate cun noi.Pudete scrive u vostru e-mail è qualchi infurmazione fundamentale in stu situ web.


Tempu di Postu: 25-Jan-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot