cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Programma di taglio laser in fibra

nutizie

Programma di macchina di taglio laser in fibra: chì hè u prucessu di funziunamentu di macchina di taglio laser in fibra?

U prugramma di taglio laser hè u seguente:
1. Observe i regulamenti di funziunamentu di sicurità di a macchina di taglio generale.Cumincià u laser in fibra in stretta cunfurmità cù a prucedura di partenza di u laser in fibra.

2. L'operatori deve esse furmatu, familiarizatu cù a struttura è u funziunamentu di l'equipaggiu, è maestru di a cunniscenza pertinente di u sistema operatore.

3. Purtate articuli di prutezzione di u travagliu cum'è necessariu, portà occhiali protettivi chì risponde à i bisogni, è prutegge durante u prugramma di taglio laser.

4. Prima di determinà s'ellu u materiale pò esse irradiatu o riscaldatu da u laser, ùn processate micca u materiale per evitari u periculu potenziale di fume è vapore.

5. Quandu l'equipaggiu hè cuminciatu, l'operatore ùn deve micca abbandunà u postu senza l'autorizazione o esse amministratu da u trustee.S'ellu hè necessariu di lascià, l'operatore deve chjude o tagliate l'interruttore di putenza.

6. Mettite l'extincutore à porta;Chiude u laser di fibra o l'otturatore quandu ùn hè micca trasfurmatu;Ùn mette micca carta, tela o altri materiali inflammabili vicinu à u laser di fibra senza prutezzione

7. Se ogni anormalità si trova durante u prugramma di taglio laser, a macchina deve esse chjusa immediatamente, è a culpa deve esse eliminata in u tempu o informatu à u supervisore.

8. Mantene u laser, u lettu è i siti circundanti puliti, ordinati è senza oliu.I pezzi di travagliu, i piatti è i materiali di scartu sò impilati cum'è necessariu.

nutizie

9. Quandu cù cilindri di gas, evite sfracicà u filu di saldatura per evitari accidenti di fuga.L'usu è u trasportu di cilindri di gas deve esse in cunfurmità cù i regolamenti nantu à a supervisione di cilindri di gas.Ùn espone micca u cilindru à u sole direttu o vicinu à e fonti di calore.Quandu apre a valvula di a buttiglia, l'operatore deve stà à u latu di a bocca di a buttiglia.

10. Observe i rigulamenti di sicurità di alta tensione durante u mantenimentu.Ogni 40 ore di funziunamentu o mantenimentu settimanale, ogni ora di operazione o ogni sei mesi, seguite i regulamenti è u prugramma di taglio laser.

 

11. Dopu avè principiatu a macchina, principià manualmente a macchina in a direzzione X è Y à bassa velocità per verificà s'ellu ci hè una anomalia.

12. Dopu à entre in u prugramma laser cut, prima pruvà lu è verificà u so funziunamentu.

13. Quandu u travagliu, attente à u funziunamentu di a machina strumentu per evitari accidenti causati da a macchina di taglio chì supera a gamma di viaghju efficace o a scontru trà i dui machini.

A macchina di taglio laser in fibra focalizeghja u laser emessu da u laser in un laser cù alta densità di putenza attraversu u sistema di percorsu otticu in u prugramma di taglio laser.U laser di fibra irradiate a superficia di a pezza per fà chì a pezza ghjunghje à u puntu di fusione o puntu di ebollizione.À u listessu tempu, u gasu d'alta pressione in a listessa direzzione sguasserà u metallu fusu o evaporatu.

In u prugramma di taglio laser, cù u muvimentu di a pusizioni relative trà u pezzu di travagliu, u materiale eventualmente formarà una fessura, per ottene u scopu di taglio.

nutizie


Tempu di Postu: Aug-18-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot