cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

U tecnicu di serviziu dopu a vendita Tom va Kuwait per a furmazione di a macchina di taglio laser in fibra LXF1530.

U nostru tecnicu di serviziu dopu a vendita Tom go Kuwait per a furmazione di macchina di taglio laser in fibra (laser raycus 1kw), i clienti sò soddisfatti cù a nostra macchina laser in fibra raycus è tom.

Paragunendu cù altre macchine cnc simplici, u laser in fibra ottica hè un pocu cumplessu. In particulare per i novi utilizatori è l'ajustamentu di u laser in fibra d'alta putenza, cum'è 4000W 6000W 8000W 12000W è ancu più altu.Allora i cumpratori dumandanu se i fornituri ponu andà in una fabbrica lucale per furmà è insignà passu per passu.Per a cumpagnia di cummerciale, hè difficiule di risponde à i bisogni di u cliente.Ma a grande cumpagnia ùn hè micca prublema. Noi, a fabbrica di laser di Lingxiu (LXSHOW Laser) hà più di 50 tecnichi dopu à a vendita, cumpresu più di 20 tecnichi internaziunali chì ùn solu cumunicanu cù l'inglese fluente, ma ancu utilizanu a macchina assai bè.

Tom cum'è tecnicu superiore di Lingxiu laser vai in Kuwait 10/2019.Aiuta u cliente à assemblà a macchina di taglio laser in fibra cnc 1530 è aghjustà u fasciu laser è insegna à u cliente un passu per passu.Tom hè assai paziente è i clienti sò soddisfatti di Tom.

Questa stampa hè un pacchettu di macchina quandu ghjunghje à a fabbrica di u cliente.

cum'è 1 (1)

U seguente hè u video di u travagliu di a macchina è l'imaghjini: (non chjaru)

cum'è 1 (2)

U seguitu hè Tom cù ritratti soddisfacenti di u cliente.

Allora se fate l'ordine nantu à a fibra di carbone di taglio laser (macchina di taglio laser di metallu) da a Cina, u prublema nantu à u serviziu dopu ùn esiste micca.Avemu sempre aiutà vi risolvi tuttu cù u vostru finale satisfactoria.

Garanzia per a macchina di taglio di metalli laser:

A macchina cù e parti principali (esclusi i consumabili) deve esse cambiatu gratuitamente (alcune parti seranu mantinuti) quandu s'ellu ci hè un prublema durante u periodu di garanzia.

Fibra di carbone di taglio laser: 3 anni di garanzia di qualità.


Tempu di Postu: Apr-02-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot