cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

U tecnicu di serviziu dopu à a vendita Beck vai a Republica di Bielorussia per a furmazione laser

Un cliente da a Republica di Bielorussia hà compru una macchina per incisione laser CO2 1390, macchina per marcatura laser CO2 cù galvanometru 3d è macchina per marcatura laser in fibra Portable da a nostra cumpagnia. (LXSHOW LASER).

In generale, u funziunamentu di a macchina di marcatura laser hè assai faciule per quelli chì anu una certa sperienza in u funziunamentu di a macchina.È avemu ancu manuale d'utilizatore è video cum'è guida.Stu cliente hà compru 3 setti laser è ùn anu micca una sperienza in laser. Eccettu questu, in particulare hà compru una macchina di marcatura laser CO2 cù galvanometru 3d.Sta funzione hè un pocu cumplessu riguardu à i novi utilizatori.È ci vole à furmà in u so attellu.

Paragunendu cù una piccula cumpagnia di cummerciale, avemu più di 50 tecnichi chì facenu un serviziu dopu à u laser.Beck hè unu di i tecnichi chì hà una sperienza abbundante nantu à a marcatura laser. Allora sta volta beck go Republic of Belarus per a furmazione.Beck hè unu di i nostri tecnichi chì ùn cunnosci micca solu l'inglese, ma ancu operanu assai bè a macchina.U Cliente pò ancu parlà inglese. Allora cumunicà ùn hè micca prublema.

In certi paesi, i clienti ùn ponu micca parlà inglese.Lasceremu un tecnicu chì hà una sperienza di furmazione abbundante è avè più energia in cumunicazione, à volte cù l'aiutu di u traduttore di Google.

A stampa seguente hè 3 setti macchine in l'attellu di u cliente.

1 (1)
1 (2)
1 (3)

Beck stava in a Republica di Bielorussia per 7 ghjorni.È insegna à i clienti passu per passu.I clienti sò assai soddisfatti di a tecnulugia è l'attitudine di Beck.Infine u cliente usa a macchina per finisce tante opere d'arte.Eccu alcuni spettaculi:

12 (1)
12 (4)
12 (2)
12 (5)
12 (3)
12 (6)

È u cliente porta Tom à certi lochi di viaghju in lucale è pigliate ritratti cù Beck.

Allora se fate un ordine da LXSHOW LASER da Cina, u prublema per u serviziu dopu ùn esiste micca.Avemu sempre aiutà vi risolviri tutti i prublemi chì vi scuntrà è ghjunghje sin'à u vostru finali satisfactory.No mater hè in ligna insignamentu è a furmazione porta à porta .It hè sempre à voi.

Garanzia per a macchina di marcatura laser:

A macchina cù e parti principali (esclusi i consumabili) deve esse cambiatu gratuitamente (alcune parti seranu mantinuti) quandu s'ellu ci hè un prublema durante u periodu di garanzia.

Macchina di marcatura laser: 3 anni di garanzia di qualità.

asda

Tempu di Postu: Apr-02-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot