.Perchè i laser sò usati per u tagliu?
"LASER", un acronimu per Amplificazione di Luce per Emissione Stimulata di Radiazione, hè largamente utilizatu in tutti i campi di a vita, quandu u laser hè appiicatu à a macchina di taglio, ottene una macchina di taglio cù alta velocità, bassa contaminazione, menu consumabili, è una piccula zona affettata da u calore. À u listessu tempu, u tassu di cunversione fotoelettrica di a macchina di taglio laser pò esse altu duppiu di quella di a macchina di taglio di diossidu di carbonu, è a lunghezza di u lume di u laser di fibra hè 1070 nanometri, per quessa hà un tassu d'absorzione più altu, chì hè più vantaghju quandu si taglianu platti di metallo sottili. I vantaghji di u taglio laser facenu a tecnulugia di punta per u taglio di metalli, chì hè largamente usata in l'industria di a machina è di manifattura, i più tipici di quale sò u taglio di lamiera, u tagliu in u campu di l'automobile, etc.
.Cumu travaglia un cutter laser ?
I. Principiu di Trattamentu Laser
U fasciu laser hè focu annantu à un locu luminosu cù un diametru assai chjucu (u diametru minimu pò esse menu di 0,1 mm). In a testa di taglio laser, un tali fasciu high-energy hà da passà à traversu una lente spiciali o specchiu curve, bounce in direzzione differente, è infini riuniti nant'à l 'oggettu metallu à esse tagliatu. Induve a testa di taglio laser hà tagliatu, u metale si scioglie rapidamente, vaporizza, ablate, o righjunghji un puntu di ignizione. U metallu vaporizes per furmà i buchi, è dopu un flussu d'aria d'alta velocità hè spruzzatu attraversu una bocchetta coaxial cù u fasciu. Cù a pressione forte di stu gasu, u metallu liquidu hè eliminatu, furmendu slits.
E macchine di taglio laser utilizanu ottiche è cuntrollu numericu di computer (CNC) per guidà u fasciu o materiale, di solitu questu passu usa un sistema di cuntrollu di muvimentu per seguità u codice CNC o G di u mudellu chì deve esse tagliatu nantu à u materiale, per ottene u taglio di mudelli differenti. .
II. Principali metudi di prucessu laser
1) Taglio di fusione laser
U taglio di fusione laser hè di utilizà l'energia di u fasciu laser per scaldà è fonde u materiale metallicu, è poi spruzzate u gasu comprimitu non oxidante (N2, Air, etc.) à traversu l'ugello coaxial cù u fasciu, è caccià u metallu liquidu cù l'aiutu di a pressione di gas forte per furmà una cucitura di taglio.
U taglio di fusione laser hè principalmente utilizatu per cutà materiali non oxidanti o metalli reattivi, cum'è l'acciaio inossidabile, u titaniu, l'aluminiu è e so leghe.
2) Taglio di ossigenu laser
U principiu di taglio di ossigenu laser hè simile à taglio oxyacetylene. Aduprà u laser cum'è a fonte di preriscaldamentu è u gasu attivu cum'è l'ossigenu cum'è u gasu di taglio. Da una banda, u gasu ejected reagisce cù u metallu, generendu una grande quantità di calore di oxidation.This calore hè abbastanza per funnu u metallu. Per d 'altra banda, l'ossidi fusi è u metallu fusu sò sbulicati da a zona di reazzione, creendu tagli in u metale.
U taglio di l'ossigenu laser hè principalmente utilizatu per i materiali metallici facilmente ossidati, cum'è l'acciaio di carbonu. Pò esse ancu usatu per a trasfurmazioni di l'acciaio inossidabile è altri materiali, ma a seccione hè nera è aspra, è u costu hè più bassu di quellu di taglio di gas inerte.
Tempu di post: 14-ghjugnu-2022