U lettu adopta una struttura laterale è un lettu saldatu d'un pezzu, chì hè annealed per eliminà u stress internu. Dopu à a machinazione sgrossa, l'invecchiamentu di vibrazione hè realizatu prima di finisce a machinazione, migliurà cusì assai a rigidità è a stabilità di a macchina è assicurendu a precisione di a macchina. L'accionamentu di u servomotore AC hè cuntrullatu da u sistema di cuntrollu numericu, è u mandrinu rializeghja u muvimentu reciprocante in a direzzione Y dopu chì u mutore conduce, rializendu u muvimentu rapidu è u muvimentu di l'alimentazione. Tramindui u rack di l'asse Y è a guida lineare sò fatti di prudutti d'alta precisione, chì guarantisci in modu efficace l'accuratezza di a trasmissione; l'interruttori di limitu à i dui estremità di u colpu sò cuntrullati, è un dispositivu di limitu duru hè stallatu à u stessu tempu, chì assicura in modu efficace a sicurità di u muvimentu di a macchina; a machina strumentu hè furnutu cù U dispusitivu lubricating autumàticu aghjusta oliu lubricating à i parti muvimenti di u lettu à intervalli regulare per assicurà chì e parti muvimenti curriri in boni cundizioni, chì pò migliurà a vita di serviziu di guida rails, ingranaggi è rack.
U dispusitivu di alimentazione frontale include una piastra di supportu cuntrullata da un cilindru di l'aria, chì sustene a pipa quandu a pipa tagliata hè longa è impedisce chì si sagging.
Quandu u pezzu di travagliu hè tagliatu, u cilindru di supportu elevatu sustene a piastra di supportu per sustene a pipa è impedisce ch'ella si sagging. Quandu u pezzu di travagliu hè tagliatu, i cilindri di supportu elevati sò tutti ritirati, è a pezza di u travagliu cascà à a piastra blanking è slides à u locu di almacenamento. L'azzione di u cilindru hè cuntrullata automaticamente da u sistema.
A sezione frontale hè ancu divisa in u tippu di seguitu è u tipu di regulazione manuale.
Ci sò 3 setti di meccanismi di supportu installati nantu à u lettu, è ci sò dui tipi dispunibili:
1. U supportu di seguitu hè cuntrullatu da un servomotore indipindente per muvimenti su è falà, principarmenti per realizà un supportu di seguitu per a deformazione eccessiva di tubi tagliati longu (pipe cù diametri chjuchi). Quandu u mandrinu posteriore si move in a pusizione currispondente, u supportu ausiliariu pò esse calatu per evità.
2. U supportu di rota di diamitru variabile hè alzatu è calatu da u cilindru, è pò esse adattatu manualmente à diverse pusizioni di scala per sustene i tubi di diverse dimensioni.
U mandrinu hè divisu in dui mandrini pneumatici à corsa piena davanti è in daretu, chì si ponu move in a direzzione Y. U chuck posteriore hè rispunsevule per clamping and feeding the pipe, è u chuck frontale hè stallatu à a fine di u lettu per clamping materials. I mandrini frontali è posteriori sò rispettivamente guidati da servomotori per ottene una rotazione sincrona.
Sottu u clamping joint di doppiu mandrini, pò esse realizatu u tagliu di a coda corta, è a cuda corta di a bocca pò ghjunghje à 20-40 mm, mentre sustene u tagliu di a coda corta di a coda più longa.
A machina di taglio di pipa di a serie TN adopta u metudu di u muvimentu di u mandrinu è di evità, chì pò rializà u taglio cù dui mandrini tuttu u tempu, è ùn pruvucarà micca a pipa per esse troppu longa è inestabile, è a precisione ùn hè micca abbastanza.
A traversa di u dispusitivu di l'asse X adopta una struttura di gantry, chì hè saldata da una cumminazione di tubu quadru è piastra d'acciaio. U cumpunente di gantry hè fissatu nantu à u lettu, è l'assi X hè guidatu da un servomotore per guidà u rack. è pignone per rializà u muvimentu alternativu di a piastra slide in a direzzione X. In u prucessu di u muvimentu, l'interruttore di limitu cuntrolla a corsa per limità a pusizione per assicurà a sicurità di u funziunamentu di u sistema.
À u listessu tempu, l'assi X / Z hà u so propiu coperchiu di l'urganu per prutege a struttura interna è ottene una megliu prutezzione è effetti di eliminazione di polvera.
U dispusitivu Z-axis rializeghja principalmente u muvimentu su è falà di a testa laser.
L'assi Z pò esse usatu cum'è un assi CNC per fà u so propiu muvimentu di interpolazione, è à u stessu tempu, pò esse ligatu cù l'assi X è Y, è pò ancu esse cambiatu à u cuntrollu di seguitu per risponde à i bisogni di situazioni diverse.