cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Attenzione !Cutters laser ùn deve mai esse usatu cusì!

nutizie

L'acciaio di carbone è l'acciaio inossidabile sò largamente usati in diverse industrii cum'è materiali metallici cumuni, cusì una macchina di taglio laser d'alta qualità hè a prima scelta per a trasfurmazioni è u taglio.Tuttavia, perchè a ghjente ùn cunnosci micca assai di i dettagli di l'usu di e macchine di taglio laser, sò accaduti parechje situazioni inaspettate!Ciò chì vogliu dì quì sottu hè i precautions must-see per u taglio di l'acciaio di carboniu è di i platti d'acciaio inossidabile da e macchine di taglio laser.Spergu chì duvete leghje cun cura, è crede chì guadagnerete assai!

nutizie

 

Precauzioni per a macchina di taglio laser per tagliare a piastra in acciaio inox

1. A superficia di u materiale in acciaio inox tagliatu da a macchina di taglio laser hè rusted

Quandu a superficia di u materiale di l'acciaio inox hè rusted, hè difficiule per u materiale per esse tagliatu, è l'effettu finali di trasfurmazioni serà poviru.Quandu ci hè a ruggine nantu à a superficia di u materiale, u tagliu laser spararà in daretu à a bocca, chì hè faciule per dannà a bocca.Quandu u nozzle hè guastatu, u fasciu laser serà offset, è tandu u sistema otticu è u sistema di prutezzione sarà dannatu, è ancu Aumenterà a pussibilità di accidenti splusioni.Per quessa, u travagliu di rimozione di ruggine nantu à a superficia di u materiale deve esse fattu bè prima di cutà.Questa macchina di pulizia laser hè cunsigliata quì, chì pò aiutà à sguassà rapidamente a ruggine da e superfici in acciaio inox prima di tagliate -

2. A superficia di u materiale in acciaio inox tagliatu da a macchina di taglio laser hè dipinta

In generale, hè pocu cumuni per a superficia di l'acciaio inossidabile per esse dipinti, ma avemu ancu bisognu di attentu, perchè i vernici sò generalmente sustanzi tossichi, chì sò faciuli di generà fume durante u processu, chì hè dannusu per u corpu umanu.Dunque, quandu si taglianu materiali di l'acciaio inossidabile dipinti, hè necessariu di sguassate a pittura di a superficia.

3. Rivestimentu di superficia di materiale in acciaio inox tagliatu da a macchina di taglio laser

Quandu a macchina di taglio laser taglia l'acciaio inox, a tecnulugia di taglio di film hè generalmente usata.Per assicurà chì u filmu ùn hè micca danatu, generalmente tagliamu u latu di a film è u uncoated downward.

nutizie 1

Precauzioni per a macchina di taglio laser per tagliare a piastra d'acciaio di carbone

1. Burrs apparisce nantu à u workpiece durante taglio laser

(1) Se a pusizione di focu laser hè offset, pudete pruvà à pruvà a pusizione di focu è aghjustà secondu l'offset di u focu laser.

(2) A putenza di output di u laser ùn hè micca abbastanza.Hè necessariu di verificà se u generatore laser funziona bè.S'ellu hè normale, osservate se u valore di output di u buttone di cuntrollu laser hè currettu.Se ùn hè micca currettu, aghjustate.

(3) A vitezza di a linea di taglio hè troppu lenta, è hè necessariu aumentà a vitezza di a linea durante u cuntrollu di l'operazione.

(4) A purità di u gasu di taglio ùn hè micca abbastanza, è hè necessariu di furnisce un gasu di travagliu di taglio di alta qualità.

(5) L'instabilità di a machina strumentu per un bellu pezzu richiede chjusu è riavvia à questu tempu.

2. U laser falla à cutà cumplettamente u materiale

(1) A selezzione di u boccu laser ùn currisponde à u grossu di a piastra di trasfurmazioni, rimpiazzà a bocchetta o a piastra di trasfurmazioni.

(2) A vitezza di a linea di taglio laser hè troppu veloce, è u cuntrollu di u funziunamentu hè necessariu per riduce a velocità di a linea.

3. Scintille anormali quandu tagliate l'acciaio dolce

Quandu u tagliu di l'acciaio dolce di solitu, a linea di scintilla hè longa, piatta è hà menu split ends.L'apparizione di scintille anormali influenzerà a liscia è a qualità di trasfurmazioni di a sezione di taglio di u pezzu.À questu tempu, quandu l'altri paràmetri sò normali, i seguenti situazioni deve esse cunsideratu:

(1) U nozzle di a testa laser hè seriamente purtatu, è a bocca deve esse rimpiazzata in u tempu;

(2) In u casu di micca un novu rimpiazzamentu di u nozzle, a pressione di u gasu di travagliu di taglio deve esse aumentata;

(3) Se u filu à a cunnessione trà a bocchetta è a testa di laser hè allughjatu, smette di cutà immediatamente, verificate u statu di cunnessione di a testa di u laser, è torna u filu.

 

Quì sopra sò e precauzioni per u taglio di piastra d'acciaio di carbone è di piastra d'acciaio inossidabile da a macchina di taglio laser.Spergu chì tutti devenu esse più attenti à u tagliu!I precautions per i diversi materiali di taglio sò diffirenti, è e situazioni inespettate chì si trovanu sò ancu diffirenti.Avemu bisognu di trattà cun situazioni specifiche!


Tempu di post: Jul-18-2022
robot
robot
robot
robot
robot
robot